Nu luktar jag inte mumma....

Efter en dag på praktik, en löpartur tidigare idag (sprang 80procent av tiden!!), ett städpass direkt på det samt ett stenhårt bodypump pass nu ikväll så vet jag en fröken som är i stort behov av en dusch! Jag luktar inte hallon ;)

Är iaf sjukt stolt över mig själv idag, och glad som fick med mig J! Nu hoppas jag bara att jag får hålla mig pigg så motivationen får fortsätta :)





Sammanfattning från kvällens bp. Med dagens löpning har jag förbränt närmare 1500 kalorier, maxat pulsen över 200 bägge gångerna och känt mig allmänt lycklig. Det här med endorfiner är goa grejer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0