Nu gör jag kvälla med gott samvete

Sitter och äter lite av kvällsbuffen som Andreas mamma dukat upp efter att vi varit ute på en prommis med bozzen. Får aldrig med gubben annars men ikväll tror jag han hade slagit i huvudet då han svarade. Blev en dryga timme runt Höglandssjön så nu är man lagom mör och mysig i kroppen. Har även hunnit med en stund på stan och inhandlat lite nya träningströjor samt belönat mig själv med en klänning och en superläcker tröja. Kände att jag var värd det idag då vågen äntligen har passerat ännu en barriär och jag är sjukt stolt över mig själv! Har försökt att inte snöa in mig på vågen, men det är oundvikligen en stor motivation när man ser att slitet lönar sig :)





Dagens totala: -1105 kalorier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0