När rastlösheten tar över..



Japp! Tog på mig kläder och begav mig utåt. Visserligen ingen långpromenad men var bara tvungen att få luft och ögonkontakt med något mer levande än tv:n. Tog mig till affären och inhandlade lite kryddor och nötter och hoppas jag ska orka med att baka lite julgodis i helgen. Mycket mer spännande än så har inte hänt här idag.. eller ja, träffade en läkare och arbetsterapeut idag och kom fram till att vänta en månad med beslut om ytterligare en operation. Vet själv varken bu eller bä om man bortser från att jag har ont. Känner mig inte så förtjust i tanken på att ha en obrukbar arm hela vintern heller, så vi får hoppas på det bästa helt enkelt! Trevlig kväll på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0