Bra kombination

Tidigare idag fick jag veta att försäkringsbolaget hade varit och tittat på min skoter i fredags och värderat skadorna. Jag ringde upp dom för att få domen jag egentligen redan var inställd på, den kommer inte lagas. Istället ville de lösa in skotern och eftersom skotern är i så dåligt skick så fanns det inte så många alternativ. Det fick bli så helt enkelt. Trodde dock aldrig att en maskin kunde framkalla så starka känslor, men det blir väl så då man har kämpat och sparat för att få ihop till något eget, det svider. Min första känsla var egentligen att gräva ner mig i soffan och tycka synd om mig själv, men det gjorde jag inte. Huxflux hade jag bytt om till träningskläder och innan huvudet hann tänka en extra tanke tog jag mig till gymmet. 60 min kondition, pw/intervaller (längsta joggen blev på fem minuter!), sedan fortsatte jag med mage och rygg. Åkte hem och insåg ganska fort att jag hade en massa energi kvar så jag tog armarna när jag ändå hade pulsen uppe. Så frustration kanske är nyckeln till maxad träning, vad vet jag? Det gick iallafall förvånansvärt bra och jag mår betydligt bättre nu än innan. Det brukar lösa sig som min pappa säger :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0