Det är krig i min mage

Ända sedan igår har jag mått fruktansvärt illa och det blir bara värre och värre. Har försökt trycka i mig lite mat men det går trögt. Känns precis som andra världskriget har startat i magen och benen vill mest bara vika sig under mig. Hoppas ju innerligt att jag slipper bli magsjuk.. Sitter på jobbet nu och har just fått höra att det har varit två stycken här inom loppet på dryga veckan som har fått stanna hemma för spysjukan, det känns ju trygt och så.. Har inte tid att vara borta mer och jag har dessutom planerat att hoppa på träningen från och med imorgon så någon toalettstol har jag inte tänkt hålla sällskap!

Nu ska jag återgå till arbetet och hoppas på fred i magen! Ha en bra dag :)


Kommentarer
Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går finfint att följa den via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar och filmrik söndag! :)

2011-01-30 @ 15:10:37
URL: http://www.filmster.se
Sassäh

Allting bra? Fin blogg btw! ^^



Följ mig via bloglovin och håll dig gärna uppdaterad hos mig. Och om du vill, så kommentera gärna! [a]

2011-01-30 @ 15:35:27
URL: http://nojjz.blogg.se/
Angelica

Hej hoppas du mår bättre =) Tänkte bara säga att jag har uppdaterat min blogg och ska försöka hålla det uppe nu ;)

2011-01-30 @ 22:25:27
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0