Valborgsmässoafton

Då var ännu en valborg förbi och den här gången har jag bara varit med familjen. Jag kom att tänka på det igår, att det alltid har varit så himla viktigt att spendera den här dagen med vänner och dricka alkohol men jag kom fram till att jag förmodligen har vuxit ifrån det med tanke på att detta var minst lika mysigt, om inte ännu bättre. Jag slipper bakfyllan idag och jag kan spendera dagen med pappa på motorcykeln. Fick dock världens nojja av alla småbarn som var på tillställningen i bygdegården igår, jag vill ha en liten skrutt! Mamma började svettas och tyckte inte att det var någon bra idé, och jag kom nog fram till det själv att det är en hel del som jag prioriterar högre just nu än ett barn. Jag ska gå klart skolan, jag ska flytta och skaffa ett nytt och spännande jobb, jag ska spara ihop till resor och upptäcka mer av världen. Jag ska helt enkelt göra det alla ungdomar säger att de ska, bortsett från att jag faktiskt kommer göra det när jag väl gått klart min utbildning. Jag stannar inte några många minuter kvar i den här stan då det finns andra städer som lockar mer!

Nu ska jag vi äta frukost här på Mjölkvägen, sedan blir det på med full mundering för en dag på hojen. Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0