Så mycket för en bra träningsvecka....

Idag har allt som kan gå åt helvete gått käpprätt åt pipan. Jag har haft bland den jobbigaste dagen på väldigt, väldigt länge och har för första gången någonsin känt mig fullkomligt värdelös. Jag har brytit ihop mer än en gång och tårarna verkar inte vilja ta slut. Ett nederlag öppnade upp för allt annat och det bara brast. Så idag får allt som har med träning och livsstil att göra bara vänta. Det får stå på paus tills jag imorgon kan vakna med ny kraft.

Jag gör idag det jag har lyckats hålla mig ifrån i över ett år. Jag gör det jag har kämpat för att komma ifrån. Jag tröstäter. Men jag gör det med viss eftertanke, med inställning om att imorgon är en ny dag. Alla behöver vi dagar där vi får tappa fotfästet lite, och idag är min dag...







Kommentarer
S.

Kram!

2013-05-27 @ 23:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0