När allt annat i livet hinner ikapp..

Veckan har gått så fort att jag inte ens hunnit reflektera över mina dåliga närvaro överallt.. Men det har hänt saker i livet som gör att närvaro där känns lite viktigare.

Jag har försökt med lite pw/intervaller men mitt knä vill verkligen inte. Något i det mår inte bra. Ska träffa arbetsterapeut på tisdag så förhoppningsvis kan jag slänga in en fråga om även det.

Kosten rullar dock på som vanligt och döm om min förvåning när vågen igår visade att jag har gått ner 24,5kg sedan start. Det innebär att mitt mål på 25 förhoppningsvis inte blir så svårt att nå innan mitten på Juni. Håll tummarna! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0