Myshelg

Påbörjade helgen med 80-årskalas på droskan och fortsatte sedan hem för lite balkongmys. Blev ett par glas vin då vi fortsatte ut på årets första uteservering! Satt ute till klockan var kanske halv ett och behövde inte ens frysa! Nu hoppas jag att denna sommar är här för att stanna, men som vanligt är det väl för mycket begärt och det kommer väl en kallfront vilken dag som helst bara för att... Hur som, fick finbesök från Övik igårkväll som sällskap till Topcats som spelade på torget. Svängigt och bra som jag förväntat mig!

Nåja,solen och värmen har värmt oss hela helgen och som vanligt när man har det bra så går helgen alldeles för fort! Nu laddar jag om för en bra vecka och jag är riktigt peppad på träning så jag hoppas mitt knä vill hålla sig i skick!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0