I brist på annat

Var som sagt på plåsterhuset idag och fick prata med både läkare och arb.terapeut som uppföljning efter min operation för drygt ett år sedan. Fick även lite hjälp med mitt knä och blev hänvisad till löplabbet (löp och gåkliniken) och vårdcentralen för att säkerställa vad det var. Finns risk för att det ligger brosk som skaver i knät men ska kolla upp detta snarast. På löplabbet fick jag iaf konstaterat att jag har ett bra fotsteg och att skorna jag använder är rätt för mina fötter. Blev däremot hänvisad av personalen där att åka till en sjukgymnast så ska testa det och se om jag får någon bukt med detta.

Eftermiddagen har spenderats utomhus och jag önskar jag hade kunnat göra en gårdagens idag med tanke på vädret. Vill inte alls sitta inne ikväll, har för mycket energi..

Det finns ingen av er som kan rekommendera en tränings/motionsform som inte belastar knät lika myckey som intervaller/löpning? Är tacksam för tips! :)







Kommentarer
matilda

Ridning ;)

2013-05-21 @ 22:08:24
URL: http://farrixmo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0