Gårdagens

Drog på mig kläderna och började gå ner mot Röbäck där jag mötte upp Johanna. Blev Röbäcksslätten runt och när vi sedan skiljdes åt fortsatte jag. Blev en två timmar pw och lite intervaller. Stannade av efter vägen för både backträning och lite jobb av armarna. Meeeen som vanligt vill mitt knä inte vara med idag.

Blir så fruktansvärt frustrerad när jag verkligen känner att man har energi över för att springa i mängder men då kroppen inte vill vara med så går det ju inte.. Vill bara utvecklas nu, och förbättra tider, flås och rundor. Jag vill att det ska hända något men utan motion går det så himla sakta. Får se om arb.terapeuten vill ge mig lite hjälp idag, jag håller en tumme!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0