Dagens träning

Har varit runt på hos en massa folk hela dagen för att inte slösa bort vår ledighet. Känns skönt att inte dega bort hela dagen! Gjorde snabbmat ala Länsmansvägen då vi kom hem. Hamburgare, går det att bli less på det? Verkar inte så i detta hushåll iaf ;)

Sörplade i mig en celsius efter middagen och tog på mig nyskorna för lite intervaller i kvällssolen vilka jag avslutade med ca 30 minuter jogg. Blev omkring 7miles allt som allt, vilket med lite matematik visade sig vara närmare 1,2 mil! Känns skönt att kunna öka tempot utan att behöva stanna och dö mellan varven. Lite mer konditionsträning och det här kommer bli tipp topp!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0