Back to life

Har varit och myst en massa i Övik i helgen. Blev lite planering inför sommarens bravader också och det känns kul att ha något att se fram emot! Fick även med mig golvtrall till balkongen så jag fick somna med ett leende igårkväll, blev så fint! Nu väntar jag bara på att nätterna ska bli lite varmare så jag får plantera lite grönt, sen är det dags att börja bruka balkongen lite flitigare :)

Får se om det blir någon vidare träning för mig ikväll. Har väldiga problem med ett knä som inte riktigt vill vara med men jag kanske kör på lite styrka ändå.. Synd bara att det här med styrkan inte är det roligaste jag gör på gymmet, men ska man vara fin får man lida pin som det så fint brukar heta.. ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0