Som jag längtat!

Fick äntligen intaga träningskläder igen efter drygt 1,5 vecka hemma med inflammation och förkylning. Körde ca 25min pw samt 15min högintensiva intervaller och jag klarade det! Trodde mina ben skulle säga ifrån men det gick förvånansvärt bra och till råga på allt fortsatte jag med det kanske jobbigaste jag har gjort hittills: grit strenght. Fy-ända-inåt-hvete....så jobbigt! En ny ledarledd träningsform som är sjukt roligt och om möjligt mördande jobbig! Hela min kropp skakade påväg ner till omklädningsrummet och jag var anfådd säkert en timme efter avslutat pass. Kommer med all säkerhet ha fin träningsvärk imorgon! ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0