Throwback thursday

Ja, inga bilder ni inte redan har sett, men ibland behöver jag sätta dom i perspektiv till varandra för att förstå att något har hänt. Och ja, något har med all säkerhet hänt. Dock inte enbart på utsidan, saker och ting har hänt även inombords. Allt eftersom börjar jag tro mer på mig själv och jag känner att jag utvecklas varje dag. Jag tänjer på gränser jag tidigare inte trodde var möjliga och tar för mig mer. Jag mår bättre och bättre i mitt beslut och känner mig starkare än någonsin! En riktig skön känsla :)









Kommentarer
Frida S

Vilket GRYMT JOBB du gjort!
I hööööst... ;)

Kramar från oss

2013-06-14 @ 09:48:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0