Kvällens träning

Drog på mig löparskorna och begav mig ut på vad jag hade tänkt skulle bli, på sin höjd, en powerwalk. Har haft mycket tankar på sistone vilket har gjort mig lite disträ ett tag. Tänkte därför att det kunde vara ett bra sätt att varva ner på. Så jag började gå, och gick, i sisådär 10 minuter. Efter det började benen bara springa, och de fortsatte så göra ända hem (9,25km)!! Jag sprang konstant i närmare 50 minuter, utomhus, i motvind! Det är inget jag har gjort förut, inte ens försökt mig på då jag trott det varit fullständigt omöjligt då mina intervaller har varit nog påfrestande för mina ben (benhinnor och knän). Men det gick och jag känner mig grymt stolt över mig själv idag :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0