Gårdagens träning

Trots mina trötta ögon och min trötta kropp fick jag mig tillslut iväg på en runda intervaller igår samt lite mage då jag tagit mig hem. Gick helt okej med löpningen men fick känningar av smärtan i knät vilket jag får lida för idag.. Känns lite onödigt med tanke på hur bra allt har gått sedan sist jag hade ont. Tror jag får försöka undvika att tänka så mycket på det. Känns som att smärtan kommet såfort jag analyserar mitt sätt att springa och sätta ner foten. Förhoppningsvis behöver jag inte ha ont så länge, så träningen får fortlöpa nu då jag känner mig taggad :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0