Gårdagen blev lyckad på många plan. Jag fick spendera dagen och kvällen med min syster, jag fick träffa och umgås med fantastiska människor, men framförallt så fick jag under morgonen hoppa av glädje.

Jag har nått mitt mål! Jag har gått ner 25kilo sedan starten i mitten på Juni förra året. Det innebär att jag redan innan året med min nya livsstil har sprungit över mitt första målsnöre. Jag är stolt och väldigt nöjd över att jag har hittat ett sätt som fungerar för mig. Att jag har hittat en väg som gör det lätt att fortsätta och att jag har kunnat njuta under tiden. Jag är så glad!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0