Dagens träning

Nej, idag var inte min dag. Är helt slut i kroppen och träningen gick riktigt kasst. Blev drygt 5km intervaller och lite halvhjärtade övningar för magen och benen..Fick inse mina begränsningar och åka hem tidigt idag. Vissa dagar får man bara tvunget lyssna på kroppen och idag var en sån dag!

Ska förresten skicka in min pulsklocka för en liten läkarundersökning imorgon, den vill inte alls vara med längre. Hoppas att det är något som är lättåtgärdat så jag får tillbaka den fort, den är ju liksom en del av mig nu. Tills vidare får ni leva utan mina sammanfattningar, men det torde väl gå ändå ;)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0