Semester

Har varit dålig med uppdateringar ytterligare en gång trots att jag lovade mig själv att bli bättre. Men eftersom min intervallträning förra veckan gjorde mer skada än nytta (som jag hade förutspått) så har det varit lugna puckar för min del på träningsfronten. Ganska irriterande dock då jag är sjukt taggad på att få komma igång igen och se lite resultat. Blir dessutom ganska slapphänt med mat, eller framförallt socker, när jag inte tränar vilket resulterar i ännu sämre immunförsvar.. Men nu tänker jag ladda om batterierna och komma tillbaka med kraft i Augusti. Har beställt protein, aminosyror och lite annat roligt som jag.hoppas kan ge lite effekt.

Nu har vi iallafall semester ett par dagar så nu ska här njuuuutas :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0