När det känns som om livet stannar trots att det går

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Har tänkt slänga upp en massa bilder från midsommar men inte ens det har jag fått tummen ut till att göra. Blev dessutom sjuk midsommardagen och har fått krigat igenom dagarna på skolan för att sedan åka hem och däcka i soffan. Av den anledningen har det ganska uteslutande blivit enkel och ganska oinspirerande mat. Någon träning har det heller inte blivit av rätt självklara skäl. Nu hoppas jag dock att sjukdomar och jävelskap har lämnat min kropp och heller inte kommer tillbaka så jag kan komma igång igen, har blivit alldeles för slarvigt med mat och kolhydrater så nu är det bara att ladda om så man kommer på rätt bana igen. Blev därför lax, västerbottenoststuvad spenat, sparris, bacon och aoili till middag. En riktig pangmiddag om man jämför med förra veckans matintag ;-)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0