Lantlivs-mys

Sitter i stugan hos Andreas föräldrar. Har hunnit med att plocka både smultron och jordgubbar. Älskar känslan av att bara kunna gå ut i trädgården och kunna plocka en massa gotta. Det finns nog inget jag hellre hade velat ha själv. Ett litet hus med en stor trädgård full av ätbara växter och bär. Hur underbart vore det inte att kunna odla upp sina egna tillbehör? Lök, sallad, kål, rotfrukter, bär.. you name it. Också det är en dröm jag har, den drömmen känns dock inte fullt så avlägsen som alla fina bilar jag vill ha. Ett hus eller en liten stuga ska nog kunna råda bot på den drömmen och har vi tur så kanske man lyckas hitta något sånt inom ett par år.
 
Nu ska vi fortsätta att mysa här. Ska förmodligen ut i skogen med fyrhjulingen och se om vi hittar något annat ätbart, ni vet skogens vackra guld? ;-)
 
Kram på er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0