Vad hände?

Satt i soffan för dryga timmen sen och kände att jag verkligen hade velat fara på gymmet och pumpa ur lite energi, men det kändes för jobbigt att gå (ja,ironiskt nog trots energin jag ville bli av med). Så jag plockade fram hörlurarna och mina hantlar och körde igång här hemma. Hade tänkt mig lite träning på kanske en halvtimme, men jag kämpade på och improviserade ihop en hel timme! Så nu ska mitt svettiga jag hoppa in i duschen innan sängen kallar. Vill bara passa på att hinta er där ute som sitter på bra träningsövningar som man enkelt kan göra hemma, kommentera gärna med era tips. Det skulle vara väldigt tacksamt för en nybörjare som jag :)



Med eftermiddagens korta prommis blev dagens sammanlagda: - 609 kalorier. Skönt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0