Upp i skyarna

Har varit en lugn helg med lite aktiviteter, därav tystnaden. Men idag består träningspasset av snöskottning. Vet av erfarenhet att det brukar bli väldigt svettigt innan man är klar så om det blir det planerade gymbesöket ikväll återstår att se.

Tänkte iaf delge gårdagens vägning, vilket kändes lite motigt innan eftersom det har stått still rätt länge. Men -1,9 kilo sedan vägningen den 2a Januari känns mer än okej! Det innebär en total viktnedgång på 18,6 kilo sedan starten i Juni förra året. Sakta men säkert börjar det hända, jag är mer bekväm i min kropp och jag har för första gången på flera år medgett att jag skulle tycka det var roligt att fara och bada. För mig är det ett stort framsteg eftersom det är något jag har undvikit rätt länge. Så det ska planeras in en tripp till Paradisbadet inom en snar framtid! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0