Tips

Har just beställt tre nummer av tidningen iForm och tänkte att jag skulle tipsa om ett erbjudande de hade. 3 nummer av tidningen och en valfri gåva, själv tog jag ett underställ då jag redan har en pulsklocka. Men för er som behöver lite extra motivation kanske klockan de erbjöd kan vara något? Vet inte riktigt hur den fungerar då det inte stod något om pulsbälte, men den skulle räkna kalorier, distans och tid och det är väl främst det som jag personligen har fått min pepp ifrån. Så en klocka samt 3 nummer för sammanlagt 119 kr, det tycker jag är en bra deal! :)







Kommentarer
Frida S

Jag har också beställt, men tog understället då N klagar att "jag aldrig har långkalsonger".. nu ska han få se på andra bullar ;)

Svar: Ja, jag tog också det! Har ett par långkalsonger i craft och dom är varm och bra så jag hoppas understället håller måttet också! :)
Erica

2013-01-30 @ 10:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0