Testrunda

Köpte som sagt nya kläder tidigare i veckan som jag utmanande idag! Blev underställ och de nya brallorna (som är halvfodrade) samt min nya tröja, en fleece och täckvästen på det. Höll faktiskt värmen förvånansvärt bra måste jag säga! Enbart armarna som blev lite kall till och från, men underställströjan på det och jag är garanterat varm hela vägen :)

Blev iaf 1timmes pw/intervaller varpå jag fortsatte med lite armar och naturligtvis mina 100 situps när jag kom hem. Känns bra att ha kvällen ledig nu, hade nämligen tänkt krypa ner i soffan med allas våran älskade Mr.Grey (femtio nyanser böckerna) ;)

Kram på er!









Kommentarer
Frida

Vad duktig du är Erica, har själv kommit igång bra med träningen nu också och det känns så härligt!
Nu kör vi! Trevlig helg på er :D

2013-01-11 @ 08:42:55
URL: http://storyoffrida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0