Nöjd tjej!

Åkte ner på stan med systeryster en stund igår och vi hann inte långt innan jag hittade en massa roligt! Gick in på Stadium i hopp om att de skulle ha satt ner ett par träningsbyxor jag tittat på, med lite foder i så man kan vara ute och powerwalka även nu i vinter. Tyvärr var inte just de jag tittat på nedsatta, men gissa min glädje när jag hittar ett par andra byxor, en tröja i samma serie som byxorna, en täckväst (som jag tittade på innan jul men tyckte var för dyr) samt en tränings t-shirt. Allt som allt skulle hela kalaset ha kostat drygt 2000 kr nytt, men det hela var nedsatt med halva rea-priset så jag betalade inte ens en tredjedel! Lycklig tjej, minst sagt :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Herregud vad duktig du är Erica! Du ska då inte vara annat än stolt över dig själv! Vilka resultat, och vilken inställning! Grymt jobbat! :D

Svar: Åh tusen tack snälla du, känns underbart att höra! :)
Erica

2013-01-08 @ 20:00:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0