Get the lifestyle - lchf med kostdoktorn

Idag är jag riktigt taggad! Har bokat biljetter till föreläsningen med Andreas Eenfeldt aka "Kostdoktorn", samt sjukgymnasten och författaren Jonas Bergqvist. Det blir Luleå den 2a Mars! Ska bli otroligt roligt att få höra vad de har att säga, få lite mer kött på benen, tips och inspiration. Efter att ha kört med lchf-kost i 6 månader har det hänt mycket med min kropp men också med mitt fysiska samt psykiska mående. Därför känns det extra laddat och spännande att få lyssna på två av Sveriges mest framstående personer när det kommer till den här typen av kost. Sen har jag överseende med att andra gärna vill kritisera eller vara skeptisk till den mat jag med många andra har valt att äta, men jag mår bra av den och det räcker för mig :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0