Det svider av svetten i ögonen

Jag vet inte om folk förstår vad som har hänt idag. Det här är så STORT! Jag svävar på moln just nu! Hela min kropp skakar av adrenalin. Jag har inom loppet på 30 minuter hunnit bryta ut i gråt TRE gånger! Jag är så jävla stolt och lycklig!!

Jag började med höga intervaller på crosstrainern i tjugo minuter, varpå jag fortsatte med lite bröst och axlar. Efter det tänkte jag att jag skulle ge mig fan på att jogga/springa några minuter. Utöka mitt personbästa som då låg på 3 minuter, 3 stackars minuter. Jag valde att försöka i 5 minuter, det skulle jag väl ändå klara? OM jag gjorde! Tjugo jävla minuter joggade/sprang jag, tjugo minuter!!! Jag lovade mig själv att det här året skulle bli annorlunda, bättre. Det har just börjat. Jag har haft en av de största upplevelserna i mitt liv. Det får låta löjligt för många, men för mig är det inte det. Jag har aldrig någonsin varit någon atlet, jag har aldrig gillat träning och än mindre att springa. Men efter detta har jag fått mersmak, jag ska klara ännu mer, bli ännu bättre och jag funderar t.om på att nappa på erbjudandet om blodomloppet i Maj. Kan jag så kan ni, är ni  på?
 
 
 


Kommentarer
matilda

Du är för jävla duktig!!! Jag önskar jag hade kunnat haka på dig tyvärr finns inga pengar för det

2013-01-05 @ 01:21:53
URL: http://farrixmo.blogspot.com
jaaag

Du är grym Erica!! :-) hoppas jag någongång får känna som du... nästa vecka ska jag börja köra på jag med.. kommer till träna då :-) pözzzzz

2013-01-05 @ 23:12:25
Anonym

svar: Tack underbara ni! Känns fantastiskt! :D

Matilda, om du har möjlighet att ta dig till teg så får du träna gratis en vecka där jag tränar. Och Johanna, hör av dig så följer jag gärna med!! :)

2013-01-06 @ 10:51:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0