Det blev en trippel

Startade dagen med ett body pump pass med Johanna. Kändes i kroppen efter helgens skoterkörning kan jag lova. Benen vibrerade som små tunna löv innan passet var över. En riktig genomkörare blev det och jag är fantastisk stolt över min älskade vapendragare som peppade igång mig med sin entusiasm :)

Men dagen var ju inte över där! Hade fortfarande en massa energi över då kvällen kom och då det plingade till i telefonen med frågan om att följa med på cxworx och powerstrike så kunde jag inte låta bli. Svettigt, jobbigt och roligt kan väl summera dagens pass. Känns kul att vara igång! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0