Puh..

Det här med kalas och festligheter på samma dag tror jag att jag efter morgondagen låter bli helt och hållet. Har inte gjort annat än att stå i köket idag (bortsett från städningen) och då köksbänkarna vi har är gjorda för små dvärgar så har min rygg fått sig en smärre törn. Den där massagen hade inte suttit fel just nu..

Har iallafall hunnit med det som ska ätas under morgondagen, är bara lite småfix kvar vilket jag lämnar till imorgonbitti. Hade tänkt färga håret också men som det känns nu lär jag bli sittandes här en stund då mina ben helst inte bär mig. Ska tilläggas att allt som serveras är hembakt och jag har kört lchf all the way! Ska bli spännande att höra vad mina skeptiker till päron säger ;)











tårta ala jillsmat.se (hoppade över marsipanen dock), morotscupcakes och chokladcupcakes med marängsmörkräm. Förhoppningsvis finns det något för alla nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0