Kvällens träning

Eftersom jag inte riktigt vet hur veckan kommer se ut med eventuellt jobb så kände jag att jag ville jobba ur mig lite energi ikväll för att slippa eventuellt dåligt samvete om det blir en slarvig träningsvecka. Tänkte som vanligt köra lite cardio på löpbandet och satsade till att börja med på en timme. Då den timmen gått (och lite till) kände jag fortfarande att jag hade massvis med energi kvar i benen och satsade på några minuter sprint-springning (vad säger man!?). Efter ett tag hade jag passerat 9km och kände mig på tok för tjurskallig för att bara sluta. Så jag kämpade på ytterligare en stund och tillslut så satt den, milen! 1mil på under 1,5 timme känns för mig riktigt bra! Körde en ganska ordentlig stretch på det efteråt så förhoppningsvis ska jag kunna gå imorgon ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0