Ikväll chockade jag mig själv!

Satt i soffan för cirka två timmar sen och övervägde lite löst att gå en promenad eftersom det gick ungefär noll och inget på tv. Rätt vad det var så stod jag i hallen påklädd och en stund senare stod jag i omklädningsrummet på gymmet. Vad hände!? Jag var nog lika chockad själv som Emelie och Frida när vi möttes där inne! Kul att hinna surra lite innan jag ställde mig på löpbandet (glömde stänga av klockan, därav lite missvisande tid). Körde intervaller i dryga 40 minuter innan jag kände mig färdig för att gå hem. Körde lite stretch hemma och nu är det bara en dusch kvar innan det är läggdags. Vet inte om kroppen riktigt vill lägga sig, är fortfarande lite i chock över det som just har hänt men otroligt glad att mitt huvud har börjat inse fördelarna med träning och massa härliga endorfiner :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0