Feb. 09, 2013

Blev en riktig lyxlördag idag! Blev bjuden på en riktig brakmiddag av Johanna och Micke. Och underbara fröken engagerade sig lite extra bara för min skull med efterrätt ala lchf och tillåtelse att peta bort smördegen. Vill och kommer aldrig kräva att de vänner som bjuder oss på middag ska behöva stå och göra annorlunda eller extra för att det ska bli enklare för mig att äta, men jag uppskattar det till tusen! Älskar er som har accepterat det kostval jag har gjort och er som underlättar för mig att upprätthålla det! Puss på er!







Inbakad kycklingfile till varmrätt och creme brulee till efterrätt. Mums! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0