Det börjar ordna upp sig nu

Som rubriken lyder så börjar saker och ting flyta på ganska bra nu. Under mer än ett halvår har dagarna kantats med mer motgångar än nedgångar. Äntligen, förhoppningsvis, har det hela vänt. Min arm kommer förmodligen aldrig mer bli som innan operationen men den är bättre och jag kan använda den mer som jag vill och behöver. Jag vill även tro att det gjort mig enklare att leva med, gladare. Jag har kommit igång med jobb igen, jag får träffa människor, utmana mig själv och visa vad jag går för. Som jag längtat! Jag mår bättre även om jag känner mig mer utmattad när dagen är över, men det känns helt ärligt bara bra. För mig är det ett tecken på att jag gjort något och för det känner jag lycka och tacksamhet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0