Dagens träning

Höll helt och hållet på att glömma bort det faktum att jag faktiskt har varit och tränat idag! Och om det gick trögt... De första tjugofem minutrarna trodde jag att benen skulle vika undan. Det var varmt och det kändes allmänt obekvämt av någon anledning och precis som jag bestämde mig att öka min pw till löpning så dör bandet. Byter därför band och ger mig fan på att jag ska ha sprungit iallafall fem minuter innan jag ger upp. Men med alla små mål som jag ökar eftersom när jag står där, så vips, har det passerat 45min. Körde 6,5km (9km/h) på under 45 vilket känns riktigt bra med tanke på vilket skick jag kände mig i då jag började (påväg att ge upp och fara hem). Ökade även de sista fem minutrarna med ytterligare två km och sprang tills svetten nästan sprutade. Skönt när det var gjort dock! Blev sedan en hel del stretch (som inte verkar gett något....har redan ont) innan jag begav mig hemåt :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0