Babbel..

När dygnets timmar inte riktigt räcker till, då får man prioritera. Har kommit igång med jobb och ska upp imorgon också vilket har resulterat i en ganska trött kropp och känningar av förkylningar. Inte så konstigt kanske när man har småbarn som hostar en i ansiktet, snorar i händerna och ska kramas och en förskola full av baciller. MEN jag tycker om jobbet och hoppas på att få fortsätta så länge det går. Det är liksom ganska tacksamt arbete, även om det finns gånger man vill sätta på sig hörselproppar :)
 
Har liksom glömt hur fort dagarna går när man kliver upp, jobbar och ska hinna så himla mycket då man kommer hem. Fick finbesök ikväll också så någon träning hanns inte med. Lika glad är jag för det för i ärlighetens namn är det rätt skönt med vilodagar ibland. Men imorgon kör vi igen! :)
 
Nu står morgondagens middag i ugnen, blir helstekt kyckling i lergryta med en massa smarriga grönsaker. Får hoppas det smakar lika bra som det luktar här hemma nu. Gubben jobbar imorgonkväll så vårat "allahjärtansdagsmys" får vi skjuta upp till på lördag. Blir förhoppningsvis lite skoterkörning också då jag äntligen fått de delar som vi måste byta på min skoter. Sen blir det en god middag och en sen bio. Lika så bra att ta det på lördag så man är pigg nog att hålla sig vaken till bion ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0