När man har lite för mycket att göra på för lite tid

Dålig uppdatering, jag vet! Men hann inte mer än hem efter skolan i fredags innan vi begav oss iväg till Johanna och Andre som hade en något sen inflyttningsfest. Började där och fortsatte ut på Olles. Hade en väldigt trevlig kväll och kom hem rätt sent vilket resulterade i dåligt med sömn då jag klev upp tidigt igårmorse. Gick iväg på träna där de hade loppis och fick med mig lite småsaker. Åkte sedan upp till stugan där jag spenderat natten. Nu inväntar vi gubben för middagen och imorgon börjar verkligheten igen vilket förhoppningsvis genererar bättre uppdatering :)

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0