Kvällens träning

Peppade upp mig ur soffan och tänkte göra mitt fynd lite rättvisa. Min nya träningsbh skulle sättas på prov och det var så jag lååångsamt trampade iväg till gymmet. Har insett att det här med heldagar och bra träning inte riktigt går hand i hand..Förhoppningsvis hittar jag någon bra balans och återfår lite av energin och motivationen jag har haft tidigare. Jag är nöjd iaf. När jag väl är på gymmet så ger jag allt jag har, det finns liksom ingen anledning till att inte göra det. Så idag mina damer och herrar förbättrade jag min tid på milen med över 2minuter. Blev allt tätare med andningspauser på slutet, men jag gjorde det! Fortsatte t.om med att mörda armarna en stund efteråt så jag lär känna att jag lever imorgon :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0