Fredagsmys

Det blev fredagsmys i bilen ikväll då gubben skulle upp till Piteå för att hämta hem en skoter. Fick köpa mig en sallad på coop där jag även hittade mig en 15kronors bok om löpning som jag satte igång och bläddrade i. Har ju som fått lite blodad tand för det här med att jogga/springa och vill gärna lära mig mer. Har dock som bekant haft lite problem med värk och inflammation i vaderna så hade tänkt se om det kanske fanns några matnyttiga tips för att kunna undvika sånt. Sitter ni inne med några så skriv! Är tacksam för all hjälp och information jag kan få! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0