Fast jag egentligen inte orkade..

Satt i soffan och bestämde mig för att ta på mig träningskläderna och dra för lite kondition. Halvvägs påklädd kände jag att det egentligen inte fanns någon som helst energi för det, men jag cyklade dit ändå! Dryga timmen på löpbandet med hälften löpning och hälften powerwalk tycker inte jag är fy skam. Men det känns i kroppen att jag syndade igår (ostkrokar och choklad). Fick mjälttugg (stavning?) rätt fort och har inte alls samma explosivitet som jag brukar ha. Nej, nu får fusk och annat jävelskap ligga på hyllan ett tag. Mår bara fysiskt dåligt av det och har sötsug i flera dagar efteråt. Inte alls värt det i längden även om det smakar gott just då. Nu är det stenhårt som gäller fram till i sommar!

Har haft som mål att ha gått ner 25kilo på ett år, så vad tror ni, 2,5kilo borde väl inte vara helt omöjligt fram till mitten på Juni? :)











Kommentarer
jaaag

Fiinafina du! <3

2013-04-15 @ 23:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0