Eftermiddagsmys

Efter praktiken åkte jag och A ut till stugan då herrn var sugen på att köra av sig på skotern. Så under tiden gjorde jag dagens goda gärning och hjälpte Thomas att klyva och stapla ved så jag hoppas herrn blir nöjd då han kommer hem inatt :)

Gjorde även iordning lite torsdagslyx till middagen. Startade igång en eld och grillade fläskfile, paprika och lite lök ute i grillringen. Det är något visst med mat som är tillagad utomhus, den blir såå mycket godare! Nu är vi på g hem så fröken fräken får någon timmas sömn inatt innan jag ska upp för sista dagen på praktiken imorgon. Godnatt på er! :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0