Uttråkad se nanting

Redan i söndags då jag skulle sova kände jag mig konstig i kroppen och igår efter träningen kom det ordentligt, förkylning och en tjock hals. Så efter dålig sömn inatt, en dag utan större händelser så sitter jag nu i soffan och vrider mig om vartannat av rastlöshet. Så förbannat tråkigt att vara sjuk! Är dessutom lite rädd att jag förstör de rutiner jag kommit in i nu när det kommer till träning. Håller tummarna att det går över snarast möjligast!

Ett tips till alla lchf-ätande Umebor (och till er som bara vill undvika socker), maxi har tagit in Alvestaglass (har vad jag vet bara funnits på kvantum tidigare). Finns dels glass sötad med stevia, men sen gör de också två (?) sötad med ett annat slags sötningsmedel, vanilj och chokladsmak. Vaniljen är min favorit och köpte med mig denna idag. Bara 0, 5kolhydrater/100g :)



Återgår till tv:n och önskar er en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0