Lördagsträning

Vem i hela världen kunde tro att jag av alla världens människor skulle ställa sig och träna en lördag? Har aldrig ens övervägt det då helgerna för mig alltid har varit till för att ta tillvaras på, och då träning aldrig varit något jag prioriterat så har det heller aldrig varit aktuellt. Men idag kände jag bara att jag var tvungen. Tvungen att resa mig ur soffan för att inte bli kvar där hela dagen. Det fanns inte speciellt mycket motivation förrän jag faktiskt stod där på löpbandet, då jag kände jag mig stolt och sjukt energisk. Har även märkt effekten av min pulsklocka, jag blir otroligt peppad av att se hur mycket träningen faktiskt ger så för er som vill börja röra er är det ett varmt tips för det blir ett otroligt motivationsverktyg! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0