En omstart - på många olika plan!

Det är närmare ett år sedan jag skrev här sist. Ska sanningen fram har jag känt mig manad ganska länge att ta upp bloggandet igen, men den dåvarande tråkiga designen har satt stopp för det. Nu har min älskade, bästa vän, hjälpt mig att få lite ordning här och jag är så glad för det! Jag känner mig så motiverad att skriva, visa och dela med mig av det jag gör. Det kommer bli allt mellan himmel och jord, men med lite mer fokus på min kost och mitt försök att hålla igång kondition och kropp på bästa sätt. Träning har aldrig varit min starka sida så att fara på gymmet kan fortfarande kännas motigt, men jag försöker. Jag vet att när jag väl har rört på mig så känns det bättre överallt i kroppen. Jag är stolt över mig själv, jag är utmattad på ett skönt och hälsosamt sätt och jag vet att ju mer jag rör på mig desto lättare kommer det bli med tiden. Jag hoppas ni följer med mig! :)




Kommentarer
johanna

åh, så underbar text! den skulle jag nästan kunna tatuera in tror jag.. harjeligen - vad den träffade! :-)

puss på dig!

2012-11-22 @ 08:04:41
URL: http://norman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0