Trodde aldrig det skulle hända mig

Aldrig för mitt liv trodde jag att jag skulle må så bra av träning att jag en dag skulle sakna av att inte röra på mig. Det har nu gått flera veckor sedan jag rörde på mig ordentligt och jag kan inte annat säga än att jag mår dåligt av att inte kunna träna. Jag känner mig stolt över mig själv på ett sätt som är svårt att beskriva de gånger jag har rört på mig, tagit mig från soffan och utmanat mig själv. Efter förkylning och magsjuka så är det dags, det nya året ska invigas med träning. Massor av rolig, svettig och jobbig träning! Och jag längtar! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0