Tredje advent

Blev en lång härlig sovmorgon imorse och efter att ha slängt in tvätt i två maskiner gick vi upp och gjorde iordning gofrunch. Stod igårkväll och lagade iordning köttbullar och hemmagjord rödbetssallad när jag blev för rastlös av att sitta i soffan, så det avnjöt vi (läs jag). Fick tvinga i Andreas lite rödbetssallad trots att han påstår att han inte tycker illa om det, han tycker bara färgen är läskig? Tror det är en finare ursäkt för att kunna avstå något han inte riktigt gillar jag ;)
 
 
 
Vet att rödbetor är lite omdiskuterat bland lchfare, men eftersom julen för mig är lite av ett undantag så valde jag att försöka mig på en hemmagjord vilket blev lyckat, och gott! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0