Någon som fått dåndimpen?

Skulle göra iordning något att äta idag innan jag åkte och handlade vilket resulterade i en 'man tager vad man haver' middag. Frågade därför Andreas om han ville ha korv och stuvade makaroner varpå han frågar mig vad jag skulle äta. 'Ja, stuvad vitkål och laxen som blev kvar'. 'Jaha, men då tar jag också det'. 'Va? vill du hellre ha stuvad vitkål än stuvade makaroner? Är du allvarlig?' 'Ja', säger han och tittar på mig med en såndär blick bara han kan ge. Så ja, han fick korv och stuvad vitkål till middag och mätt blev han! Kunde aldrig för mitt liv tänka mig att han skulle utesluta makaroner till korv, men man ska väl aldrig sluta förvånas antar jag ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0