Julen

Bloggen har fått stå på julpaus i några dagar och just när jag hade tänkt komma tillbaka åker jag på magsjuka! Min förkylning hade just gett med sig såpass att jag hade tänkt åka och träna, men icket. Började må riktigt illa igår och efter det har det inte blivit många knop gjorda! Men nu mår jag (peppar peppar) något bättre så jag hoppas iaf att jag ska vara kry till på måndag så jag kan fira nyårs med mina underbaringar.
 
I brist på annat att skriva om så tänkte jag slänga in lite bilder från julen, som förövrigt har varit helt fantastisk. Firade julafton under tre dagar. Blir så när man ska hinna med svärföräldrar och två egna familjer, men mysigt var det :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0