Jag lever!

Har varit dålig uppdatering men har nog inte riktigt kommit igång än, glömmer liksom bort att jag börjat skriva igen. Sedan sist har det varit en del julklappsshopping, en tripp till Örnsköldsvik och en massa mys. Har suttit hela kvällen nu och slagit in julklappar men nu ger jag (min rygg) upp. Hade tänkt börja göra mig iordning för luciavakan på sf inatt. Har aldrig vakat förut så det blir spännande att se om man orkar hålla sig vaken. Ska packa ner lite gotta så jag klarar mig genom natten utan större avvikelser. Har slagit mig att om jag har med eget, desto mindre sugen brukar jag bli på annat och det hjälper ju.

Och just det, får inte glömma dagens vikt! Har gått ner precis 15 kilo sedan jag började dokumentera vikt och mått. Nu är det bara motivationen till träning som fattas. Snart tre veckor utan pulsklockan, skamligt! Bara att ta sig i kragen innan allt försvinner på riktigt.

Hejs!





Kommentarer
matilda

har önskat mig en likadan klocka i julklapp. då kan vi tävla då för att peppa haha..

Svar: Åh! Låter som en mycket bra idé! Pepp kan jag behöva :P
Erica

2012-12-13 @ 02:01:52
URL: http://farrixmo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0